Кадрова політика - важливий елемент управління організацією. Роль персоналу в організації, її розвитку і успіху, важко переоцінити. Кваліфіковані співробітники, які якісно виконують свої обов'язки, створюють сприятливу репутацію компанії.
Щоб отримати найбільш повне уявлення і компетенції співробітників, багато корпорацій здійснюють оцінку їх діяльності і продуктивності. Перевірка персоналу і розробка оргструктури на основі її результатів - важливий крок у розвитку компанії, що сприяє її зміцненню на ринку і підвищення конкурентоспроможності.
Оцінка діяльності персоналу являє собою перевірку, яка проводиться щоб встановити, чи відповідають якості працівників умовами займаної посади. Ця процедура може проводитися одноразово або регулярно.
В результаті діагностики здібностей персоналу Ви дізнаєтесь:
Рівень самоактуалізації
Рівень зовнішньої і внутрішньої відповідальності
Рівень управлінських знань
Що мотивує людину
Рівень інтелекту
Професійні компетенції
Що Ви отримаєте в результаті оцінки?
Звіт по кожному співробітнику компанії
Прогноз поведінки співробітника
Профіль посади
Рекомендації по ротації кадрів
Рекомендації по мотивації співробітників
Сформуйте свою ефективну команду, де